About Me

Tuesday, January 25, 2011

kenapa...

kenapa si dia buat aku macam nie...apa salah aku...ap yg aku dah buat sampai dia tak mau contac aku langsung...kenapa..??????????????????????? aku bingung pikirkan hal nie....dia tak tahu betapa sedih nya hati aku nie...puas aku mintak maaf pada dia..dia tetap buat tak tahu pada aku...adakah dia masih sayangkan aku...adakah dia masih cintakan aku....kenapa dia menghukum aku sebegini rupa.....besar sangatkah kesalahan aku pada dia....adakah dia sibuk atau buat-buat sibuk....ahhh...bingungnya aku.....
Sampai hati dia buat aku macam nie....adakah dia tak dapat maafkan segala kesalahan aku padanya selama nie...kenapa dia buat keputusan macam nie....kenapa?????????????????????????? dia tak pikir ke perasaan aku nie....

No comments:

Post a Comment