About Me

Monday, July 23, 2012

Finally

Hari ni kelas ptg,aku terlewat 10 minit,adoiiii...mampus aku..memang kena ketuk ketampi la kan...nasib lima jerkk...dah la posa gini pon lecturer denda jugak..whatever lah..dah mmg salah aku lambat,over sleep kowt..hehehe..main point aku sekarang ialah,aku nak buang perasaan suka kt Mr.A ni..aku dah tak nak..tapi kan kadang aku rasa benda tu semakin hilang..syukur alhamdulillah kalau semakin hilang..tadi dalam kelas aku macam terdengar dia sebut "kalau aku tak hensem,xde kau nak suka aku"..okey fine!!! mulai dari sekarang,saat ni,pukul ni..aku akan buang kau dari hidup aku,aku akan hilangkan perasaan ni...aku tak akan simpan apa2 perasaan lagi kat kau...itu yang kau nak kan???!!! sekarang ni,aku hanya nak tumpu pada study..dan jugak,aku tak nak ambik tahu dah pasal kau..apa kau nak buat,buat lah,lantak kau..aku dah tak kesah..sekarang cinta aku hanya pada Allah S.W.T....aku tahu Dia akan bagi yg terbaik utk aku...so,Mr.A,gud byeeee....adiyossss....

No comments:

Post a Comment