About Me

Sunday, July 22, 2012

Mr.Right

okey..skunk aku nak cita sai Mr.A aq...humm,dia ni classmate aku..first masuk kelas dulu,aku tersangat lah benci dia..aku sendiri tak tahu kenapa aku benci dia..padahal dia tak buat bende pon kat aku..tp ntah napa hati aku benci dia..hanya Allah S.W.T yang tahu....so,aku biarkn lah,masuk bulan ketiga study,ntah macam mana aku boleh rapat dengan dia..dia yg tegur aku dulu..makin lama aku dgn dia makin rapat..sangat2 rapat...sampaikan orang ingat aku dengan dia couple..adoiii laa...aku rapat dengan dia sampaikan aku jatuh cinta kat dia..aku pun tak sedar bila aku cintakn dia..tapi pada masa yg sama,aku tak rela ada perasaan ni kat dia..aku sendiri bingung.hummm...masa tu aku sangat2 tersiksa dengan perasaan tu,aku nak buang perasaan tu..aku tak nakkkkk.....tension betul..jadi,aku pun pasrah lah..aku simpan perasaan ni sampai sekarang,dah hampir 6 bulan aku simpan perasaan ni...aku tak nak dia tahu..aku dengan dia makin rapat semester baru ni..kami selalu BBM...aku dengan dia dah declare jadi kawan baik..so,aku ok je la..aku pun dah tak nak simpan harapan lagi dah..dia pun dah ada gf..tapi apa pun kasih sayang aku pada dia tak pernah berubah...memang kadang2 dia macam bagi harapan kat aku..tu mungkin nak dia nak tunjuk sbg kwn..ntah la..aku pun tak tahu nak pikir...kadang aku rasa sangat2 bahagia bila ada dengan dia..kadang dia jadi sweet dengan aku..hehehe..apa pun Cadburry menjadi tanda kasih sayang aku kat dia sebabnya hampir setiap hari aku bagi dia Cadburry...sampaikan kawan dia nak coklat dari aku pun dia dah jeles..hehe..so,aku berharap dan berdoa agar Allah S.W.T restui persahabatan kami ni,dan kadang aku berharap dia adalah jodoh aku..humm..apa pun jodoh aku semua ditangan Allah S.W.T..aku serahkan segalanya padaNya...aku pasrah..aku teringat satu ayat ni "When she stop searching her prince,and make ALLAH the KING IN HER  HEART, HE then help her to complete her dream become REALITY".....^_^

No comments:

Post a Comment