About Me

Sunday, July 22, 2012

Haaalooooloooooo......

hyeaiippppp...lama benor tak update blog..kesian 'kau' yer blog..sorry la aku busy dengan study larrrr.....btw,skunk aku dah study kt UiTM Shah Alam, Diploma Printing Technology (AD)..best kn,akhirnya aku dapat jugak masuk UiTM,pastu dapat kos yang aku memang minat plak..yeeehaaaaa....memey best larr...aku enjoy study kt sini..dah tu anytime asyik melukis jerkkk... maka dengan ini bermulalah kehidupan baru aku..macam-macam aku jumpa kat sini..macam-macam jenis kawan..and yang paling best aku jatuh cinta...aaahhaaaaiiii....Mr.A..haa,bab dia ni nanti aku cerita kn..tapi yang penting aku memang sayang dia...aku tak pernah sayang orang macam ni..maybe sebub aku pun dah meningkat dewasa,so,perasaan cinta tu dah lain la..dah tak macam sekolah dulu..cinta monyet la katakan...kui3x...ukeyy,sampai disini saja..nanti aku cerita kn pasal Mr.Right aku,okenggggg.....tataaaaaaaa.....^_^...

No comments:

Post a Comment